VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

 

 

BUTIK OPTIQUE.CZ JE AUTORIZOVANÝM OBCHODEM ZNAČKY RAY-BAN. KTERÝ PRODÁVÁ VÝHRADNĚ ORIGINÁLNÍ ZBOŽÍ RAY-BAN. NA ZBOŽÍ RAY-BAN SE VZTAHUJE ZÁRUKA 2 ROKY POSKYTOVANÁ VÝROBCEM.

 

 

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Každé dioptrické obruby (zakoupené bez skel) nebo sluneční brýle nabízené v obchodě Optique.cz můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení zásilky do Vašich rukou bez podání příčiny. Podmínkou vrácení zboží je odeslání zboží bez znaků používání
a zabaleného v originálním balení. Zboží s chybějícím obalem není možné vrátit.

 

 

Jak vrátit zboží?

 

  1. Vytiskněte a vyplňte formulář určený pro vrácení zboží.
  2. Zabalte zboží společně s vyplněným formulářem a důkazem, že jste zboží zakoupili u nás.
  3. Zašlete zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu:

 

 

Butik Optique Exclusive

Elišky Krásnohorské 7

110 00 Praha

(Česká republika)

Na obálku prosím dopište "Vrácení zboží"

 

 

Důležité informace!

 

  1. Nezapomeňte připojit fakturu nebo účet, kterou jste obdrželi společně s objednaným zbožím. Tyto dokumenty slouží jako důkaz na nákup zboží u nás.
  2. Během 14 dnů ode dne převzetí zboží Vám vrátíme Vaše peníze. Peníze Vám vrátíme na účet, který jste zadali ve formuláři.
  3. Poštovné a balné hradí vždy zákazník.

 

 

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

 

Každé dioptrické obruby (zakoupené bez skel) nebo sluneční brýle nabízené v obchodě Optique.cz můžete vyměnit do 14 dnů ode dne doručení zásilky do Vašich rukou bez udání příčiny. Podmínkou výměny zboží je odeslání zboží bez znaků používání
a zabaleného v originálním balení. Zboží s chybějícím obalem není možné vrátit.

 

Jak vyměnit zboží?

 

  1. Vytiskněte a vyplňte formulář určený pro výměnu zboží.
  2. Zabalte zboží společně s vyplněným formulářem a důkazem, že jste zboží zakoupili u nás.
  3. Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu:

 

 

Butik Optique Exclusive

Krásnohorské 7

110 00 Praha

(Česká republika)

 

Na obálku prosím dopište "Výměna zboží"

 

 

Důležité informace!

 

 

  1. Nezapomeňte připojit fakturu nebo účet, kterou jste obdrželi společně s objednaným zbožím. Tyto dokumenty slouží jako důkaz na nákup zboží u nás.
  2. Jakmile bude Vaše zásilka doručena, naše Zákaznická linka Vás bude kontaktovat za účelem vyúčtování a dostupnosti zboží.
  3. V případě, že Vámi zakoupené zboží je dražší než zboží, které chcete vyměnit, prosíme Vás o dorovnání rozdílu. V případě, že Vámi zakoupené zboží je levnější než zboží, které chcete vyměnit, vrátíme Vám rozdíl mezi cenami během 14 dnů od chvíle převzetí zboží. Peníze Vám vrátíme na účet, který jste zadali ve formuláři.
  4. Pokud máme zboží skladem, pošleme Vám ho během 24 hodin. Podmínkou je správné vyúčtování (zaevidováním Vaší platby). Termín zásilky zboží Vám potvrdíme e-mailem.
  5. Náklady na poštovné spojené s vrácením zboží z Optique.cz hradí zákazník. Butik Optique.cz zasílá zboží za pomocí České pošty bezplatně po celém území České Republiky. V případě zahraničních klientů, náklady spojené s odesláním a zasláním nové zásilky hradí zákazník.

 

 

 

V případě jakýchkoliv otázek neváhejte kontaktovat naší Zákaznickou linku na tel. čísle + 420 774 534 408 nebo nám pošlete email na adresu - info@optique.cz

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel